Výsledky hledání
Vyhledávaný výraz:
サブスクリプション Depop アカウントを購入する ➙ acc6.top
„Smích deviho ženy“ a poporodní deprese jako literární téma. Hruška čte ve Wrocławi
Filip Topol: Nebe je zatažený
Jáchym Topol: Já jsem přepisoval ty kapitoly třicetkrát, padesátkrát
Jáchym Topol: Pár zajímavých textů určitě vzniklo alespoň v částečné nepříčetnosti…
Jáchym Topol: No a pak nastane čas bušení do stroje. A pak škrtání a přehazování a přepisování…
Petra Soukupová: Nepíšu o šťastných lidech, ačkoli bezpochyby nějací jsou
Den devětadvacátý: "Nepochybuji o tom, že to „pak“ vůbec nebylo dobré..."
MAČ 2025, den devátý: Ahmedur Tutul Chowdhury a Tomáš Forró
Den jedenadvacátý: Co je třeba k tomu, aby se dav snížil k násilí
Den desátý. Festivalový program roste: Etela Farkašová a Andrea Vatulíková & Tomáš Hrubiš
MAČ 2025, den 25: Touhfat Mouhtare a Vladimír Morávek
Tatiana Țîbuleac: Dělám to, čeho je skutečně zapotřebí?
Dominik Bárt: Chceme to dělat po svém, prostě jenom ,dělat dobře‘
Třináctý den: Muž toužící, muž zpochybňovaný, muž zpupný a směšný
MAČ 2025, den desátý: Hamid Ismailov a Tereza Boučková
Pavel Tomeš: Mám dost divokou fantazii a podléhám dennímu snění
Den sedmadvacátý: Dlouhé kapitoly se střídají s těmi krátkými...
Den osmadvacátý: Lidskost se projevuje těmi nejpodivuhodnějšími způsoby
Patrik Linhart: Někdo to dělá rád na záchodě… Odpovíte?
Den sedmadvacátý: Ten kraj je můj rodný, nikdo mi jej neodpáře
Den první. Festivalový koráb vyplul na měsíční plavbu. Tomáš Přidal rozdal i tisky kreseb
Jiří Stránský: Náš přístup k demokracii je zkažen těmi lety komunismu...
Den čtyřiadvacátý:Texty jako součást procesu
Dvanáctý den strhává masku civilizace aneb Střídání kulis tady a tam
Petr Borkovec: Reagovat na to, co se děje, a přitom nepsat publicistickou poezii
Den devětadvacátý: Čtyři tisíce slov a komouši, grázlové, cikáni, fízlové & básníci
MAČ 2025, 23. den: Véronique Tadjo a Dominik Bárt
Pětadvacátý den: Po bílém teroru měl být mír a klid. Co je ti vlastní, Jonáši?
Eva a Klára Pospíšilovy: Sexuální orientace není to jediné, co hrdinu definuje
Dora Kaprálová: Všechno dělám proto, abych to jednou mohla napsat
25. den MAČ 2023: Simon Stranger a Jaromír Typlt
Xavier Farré: Básník i malíř dělají to samé, jen používají jiné výrazy
Kristín Svava Tómasdóttir: Ženská dekadence je nejlepší
Slavný dramatik a prozaik mění svůj styl. Dějiny píše ten, kdo chce zvítězit.
Den dvacátý: Historie je ten zvláštní druh prachu, ze kterého nejde nic postavit
Poslední den MAČ 2023: Stein Torleif Bjella a autoři čtou ze svých rukopisů
Den dvou jedniček: Z poezie se žít nedá, bez ní také ne
17. den MAČ 2023: Erlend Wichne a Filip Klega, Eva Marie Růžena, Martin Dytko, Tomáš Štiler
Radka Denemarková: Ženy nemusí vždy stát ve druhé řadě, je to otázka lidských práv
Sedmnáctý den je na menu věda, fikce a environment a komik, který to občas myslí vážně
Den dvaadvacátý: Právo na ironii a témata všedního života
Den dvacátý: Básně můžeme číst jako pasivní texty
14. den MAČ 2023: Dag Solstad a Petr Hruška & Ťovajz a spol.
Radka Denemarková: Umění je takový ostrov humanismu a naděje
Třicátý den: Psaní je život, ve kterém se lidé snaží prožít to, co třeba v reálu nemohou
Den šestý: Pavel Kolmačka v Košicích - "Já texty spíš potkávám"
Den druhý: festivalový rychlík zastavuje také v ostravském Divadle „12“
27. den Měsíce autorského čtení patří básníkům Tallovi a Škrobovi
Ajvaz dnes vystoupí v Los Angeles, Denemarková tam přiletí v dubnu
Patnáctý den: Objevování na cestách, ale také slova, jazyk, básně
Den patnáctý: Když jsem psal slova perem, cítil jsem jako Michelangelo, i když jsem nevěděl, kdo to je
Bora Abdo. Každý člověk zabíjí svého bratra, i ty jediné děti
MAČ 2023 je tady. Den první. Lars Saabye Christensen a Jaroslav Rudiš
Den šestý ve znamení pevných osobností, symbiózy i nesmiřitelnosti tam na východě
Richard Erml: Až všechno napíšu, vrátím se se ženou a dětmi do Tibetu
Marek Šindelka: Příběhy se nemusí dovyprávět, zajímavější je, co se děje za textem
Den jedenáctý: O poezii a stanném právu, ale také o štěstí, které být nemusí
Ljubko Dereš: V Dillí je člověk bohatý už tehdy, když má vlastní boty
Ayfer Tunç: Ostatní děti si hrály v partě na ulici a já jsem si četla
Den třetí: Se špatnými verši je také hodně práce. O pití, práci a vládě
David Liorente: Spisovatelé musí dělat tu černou práci a psát kroniku zločinu
22. den MAČ 2023: Linn Strømsborgová a Michal Habaj, Michal Tallo, Katarína Kucbelová
MAČ 2022: Den devátý
Den sedmý: Mladí lidé v 90. letech byli anarchisté, ti současní se zdají být poslušnější
Pál Závada: Brno je úchvatné město; Jan Novák: Kundera ovlivnil spoustu lidí
MAČ 2022: Den poslední
21. den MAČ 2023: Lotta Elstadová a Eva Štolbová
MAČ 2022: Den desátý
MAČ 2022: Den devatenáctý
MAČ 2022: Den devětadvacátý
Ostap Drozdov: Chceme-li Putinovi co nejvíce ublížit, musíme se vzdát Krymu
Den devatenáctý: Ospravedlnění Boha
Tereza Boučková: Kdo se zabývá psaním, ten ví, že je to boj
Michal Viewegh: Jsem tak trochu malý Mozart...
MAČ 2025, 27. den: Gazmend Kapllani a Ivana Gibová
Dora Kaprálová: Není na tom nic ujetého, na tom technu, na té lásce
Tone Škrjanec: Teď je tak krátké a minulost i budoucnost tak obrovské
Pál Závada: Chceme, aby vzniklo něco, co převýší pouhou sumu zapsaných slov
20. den MAČ 2023: Øystein Stene a Jaroslav Kovanda
Petr Hruška: Tuzemské literatuře chybí pozornost k tomu, co je blízko
Ivan Štrpka: Myslím na to v samotnom tekutom skupenstve tohto „písomyslenia“
Zeno Kaprál: Píši věci z reálu. Moc si nevymýšlím…
Den dvaadvacátý: Detaily, které narušují rovnováhu...
Den jedenáctý: "Právě prožíváme dějinný předěl."
Tereza Semotamová: Je to o migrantech a vykořenění
Den desátý: na pódium vstoupí romanopisec a povídkáři
Nedim Gürsel: Navzdory tomu, že řadu let žiji v Paříži, píšu stále turecky
Veronika Šikulová: Vstávam o štvrtej, dám si cigaretu, pomodlím sa a pracujem
Svatava Antošová: Toulám se a nestačím zírat
Marek Torčík: Zvítězit a prohrát v literatuře nejde, není to soutěž
Vratislav Kadlec: Těch knížek a toho psaní je vlastně trochu moc
Tomáš Míka: Koronavirové období jsem přežil
Maja Vidmar: Musíme tvořit z toho, co jsme…
MAČ 2025, den osmý: Fatemeh Ekhtesari a Radka Denemarková
Tatiana Țîbuleac: Cynismus jsem zabalila do hedvábného šálu
Haydar Karataş:I když utečete, vaše vlast dál trpí...
Tomáš Janovic: Paradoxom je už len to, že ho znárodnili ako komunistu...
Serhij Žadan natočil s polským Kazikem válečný protestsong
Marek Toman: Rešerše byly vykonány i nohama
Ota Filip: Člověk v tom strachu zachraňuje co se dá…
Petra Soukupová: Je těžké nenechat se zraňovat svými nejbližšími
23. den MAČ 2023: Arne Ruset a Jiří Dědeček
Oleksandr Irvanec: To, že píšu krásné lyrické básně, ví ten, kdo to vědět potřebuje
Jan Škrob: Nikdo nevěděl, že to takhle dopadne
Den devětadvacátý: Když třicátník hledá svou vlastní cestu
Pavel Tomeš: Zní to trapně, laskavý humor, ale i vtip umí literaturu
Den devátý: "Popadnu slova, něco s nimi provedu ..."
Oksana Zabužko: Spisovatelé jsou určeni k tomu, aby hráli roli „morálních autorit“
Çiler İlhan: V Turecku je to velká výzva být žena
Kateřina Koutníková: Milujem život, asi si ho vezmem
Mária Ferenčuhová: Z hlediska věčnosti je jedno, jestli v tomto světě, s tímto tělem...
Pavla Horáková: Svět je plný zázraků, a čím méně o tom pochybuju, tím víc jich zažívám
Simon Stranger: Zpočátku jsem se nemohl přimet k tomu, abych uvěřil, že je ten příběh pravdivý
Den devět: Básník, který neustále zachraňuje svět
Jan Folný: Muž toužící, muž zpochybňovaný, muž zpupný a směšný
Patrik Linhart: A to není málo
Petr Stančík: Začíná mi to tu teď normalizaci silně připomínat
Jana Beňová: Snažím se zůstat na tomhle světě, nechce se mi na ten druhý
Tarik Tufan: Najít znovu to, co se vytrácí, když člověk ve svém životě znejistí
MAČ 2022: Den pátý
MAČ 2022: Den osmý
Jaromír Typlt: Je to absurdní doba, která přinesla zapomnění
Zita Izsó: Snažím se napsat ne to, co chci, ale to, co vidím
Eva Turnová: ... a všichni hráli stejný play list
Den devátý. MAČ 2023: M. Seppola Simonsen a Sylva Fischerová
Den desátý. MAČ 2023: Kjartan Fløgstad a Michal Šanda
Viki Shock: Tulák Charlie, to byl podle mě opravdu frajer!
MAČ 2022: Den třetí
MAČ 2022: Den dvanáctý
MAČ 2022: Den třináctý
MAČ 2022: Den sedmý
MAČ 2022: Den patnáctý
MAČ 2022: Den osmnáctý
MAČ 2022: Den šestnáctý
MAČ 2022: Den pětadvacátý
MAČ 2022: Den čtyřiadvacátý
MAČ 2022: Den jedenadvacátý
MAČ 2022: Den třiadvacátý
MAČ 2022: Den předposlední...
Karol Sidon: Kdybych byl Sváťa Karásek, tak bych to zpíval
Sedmadvacátý den promluví lyrika a reflexe 21. století a děje století předchozího
Tomáš Vůjtek: Jak jsme vyhnali Němce a jak jsme se s tím smířili
Petr Placák: Čím víc toho lidé mají, tím jsou nespokojenější a ustrašenější
Petr Veselý: Sakralita je skryta v tom nejvšednějším
Bergþóra Snæbjörnsdóttir: Tělo si toho dost pamatuje
Ľubomír Feldek: Umelec tu nie je na to, aby sa ľutoval, ale aby tvoril
Den desátý: Experimentání literatura není. Existují jen kombinace diskurzů, hledání
Cosmin Perţa: Nejde o to reprodukovat realitu v měřítku 1 : 1, protože to je nemožné
MAČ 2018 opouští také Ostravu: tureckého hosta doprovodí Eva Turnová
Leonid Dranko-Maisyuk: Co je to Puškin?
Podcast MAČ 2020: Andrea Tompa a Zdeněk Volf
Po nějaké době uvidíte, jak je to jednoduché
Bianca Bellová: Modřiny a cepování vypovídá spíše o tom, že si vzaly kretény...
Marek Vadas: Hodně energie věnujeme tomu, abychom měli peníze navíc
Den třicátý: Milá Mácho...
Ukrajina 22: Larysa Denysenko
Jón Gnarr: Chci být součástí té surrealistické revoluce, která je tolik potřeba
Bianca Bellová: Musíme to tady společně nějak přečkat a vzájemně se podpírat
Petra Hůlová: Moje máma mě přemlouvala, ať to nevydám, že si tím zničím pověst
Lluís-Anton Baulenas: Píšu o tom, jak čelit životu
Dato Turashvili : Knize se nic nevyrovná v tom, jak umí nasytit ducha lidské bytosti
Zuska Kepplová: Aby som lepšie rozumela tomu, ako píšem, potrebujem sústavu zrkadiel
Nikola Šuhaj lhář, podvodník a zloděj aneb Příběh lásky, směšnosti a touhy
Sjón: Realismus islandského spisovatele je ten magický
Devatenáctý den: Kdo a jak? Briketa, struska, pivo a trosky Frýdku-Místku
Pavel Brycz: Teď si užívám luxusu, že píšu to, co chci
MAČ 2022: Den sedmnáctý
MAČ 2022: Den dvacátý
MAČ 2022: Den jedenáctý
MAČ 2022: Den čtrnáctý
MAČ 2022: Den dvaadvacátý
MAČ 2022: Den druhý
MAČ 2022: Den šestý
MAČ 2022: Den čtvrtý
MAČ 2022: Den sedmadvacátý
MAČ 2022: Den šestadvacátý
MAČ 2022: Den osmadvacátý
Krisztina Tóthová: A co se skrývá kdesi v hloubce, to by mohl prozradit jedině Krteček…
Ivan Landsmann: Nejsi ty nějaký chytrý...
Tadeusz Dąbrowský: To, co chápeme, chápeme každý svým způsobem
Iveta Gibová : Cynismus postávám brání v tom, aby se zblíznily
David Zábranský: Ve dvaceti člověk musí být levičák, pak z toho vyroste, jak se říká
Zeno Kaprál: Neponechám svět na pochybách...
Margo Rejmer: Je to dílo představivosti, ale také proces porozumění
Fredrik Brattberg: Jak herci, tak diváci vědí, že je to podruhé
Děkujeme za Vaší objednávku!
Děkujeme za Vaší objednávku!
Lucie Faulerová: Čekám, jestli mě to zavede dál
Dušan Taragel: Spisovatelia si môžu sami za to, že sú ohrozeným druhom
Marek Šindelka : Když někdo mluví o pravdě a lásce, může to taky myslet vážně
Desátý den hrou lásky, ztráty a vnitřní síly. Psaní o vážných věcech
Teťana Maljarčuk: Psát několik dní, pak to všechno spálit chlastem
16. den MAČ 2023: Audun Mortensen a Ondřej Buddeus
Tomasz Różycki: V poezii se slova musí bránit, ale i hrát a zpívat
MAČ 2024: Tolik taiwanských literátů střední Evropa ještě nezažila
Jaroslav Rudiš: Zachycuji tenhle svět v téhle době… aneb Amerika
Ukrajina 22: Ljubko Dereš
18. den MAČ 2023: Gunstein Bakke a Jan Novák
Tomáš Zmeškal: Nezajímalo mě psát román ve velké tradici 19. století
Shota Iatashvili: To je chemie, ne erotika
Martin Švanda: Ono si to řekne samo
Den devatenáctý: Po lobotomizaci režimem se ztrácí schopnost víry ve vzdor nebo útěk...
Den devátý. MAČ vítá další dva autory - Agda Bavi Pain a Markéta Pilátová
Hana Lundiaková: Kanceláře jsou ghettem, kdo by to byl řekl?
Den pátý: čas, kdy přichází "kocovina"
Den šestadvacátý: znovunalezená chuť svobody
Petra Dvořáková: Emoce mých postav ve mně dlouho přežívají
Ľubomír Feldek: Básníci to je samé já, já, já…
Turnová, Krchovský: I když to vypadá, že spolu nesouvisíme, máme hodně společného
Jan Maksymiuk: To nejzajímavější si matka vzala s sebou navždy…
Petr Čichoň: Když se nepovede báseň, nikomu to nevadí
Jiří Sádlo: Asi se na to štěstí ani nesmí moc myslet
Maryna Hrymyč: Niekto ma chce vyhnať z tohto miesta
Pavel Trtílek: V jednu dobu to byl Ionesco nebo Becket
Mila Haugová: Autorské čítanie transformuje to neviditeľné do viditeľného
Andraž Polič: Ženská moc je to, co poslední civilizace ignorovaly
Den třiadvacátý: Hrdinové a rádoby-hrdinové
Den osmý: na scénu přichází mystyfikace
Karel Steigerwald : „Myslím si, že nás to čeká zas.“
Ignacio Vidal-Folch: Realita je projekcí touhy, která se zakládá na událostech
Murat Özyaşar: Táta byl muž. Řekl, že tento svět nepřežije
Václav Kostelanski: Psal jsem, jak mi to přišlo do hlavy — a hotovo
Vít Slíva: Čteme si se studenty to, co zrovna považuju za mocné
Ján Púček: Neviem si predstaviť, že by som to robil nejako inak
Pelin Özer: Jsi tak ošklivý, tak moc tě miluji
Zarafest: Pořadatelé tentokrát slibují opulentní hostinu....
Olga Stehlíková: To, co je jiné, není nutně špatné
Podcast MAČ 2020: Benedek Totth a Jiří Sádlo
Arnošt Goldflam: Když něco chceme, nemůžeme to chtít od Prahy...
Osamělí běžci startují v Brně, Jaguáří techno dozní ve Lvově
Lale Müldür. Píšu spontánně a zvuk i obsah jsou jedno a to samé
Tomáš Přidal nechává setnout jahody gilotinou a vánoční stromek zase vykouřit jointa
Ziemowit Szczerek: V šedé 'PRLości’ nebyl problém jen PRL (Polská lidová republika)
Jerzy Kronhold: Úkolem básníka je pomoci najít lidem naději
Den poslední: MAČ 2019 se loučí s Brnem
J. A. Pitínský: Celé číslo je věnováno dešti…
Ivana Dobrakovová: Nejako ma to celé príliš zraňuje
Stopy nevedou k sebepoznání, dům i člověk jsou totiž někde jinde
Bernardeta Babáková: Ten angrešt už navždycky bude chutnat jako popel
Stanislav Rakús: Považujem literatúru a text za médium na tichý príjem
Oleksandr Klymenko: Když kráčíte po ulici a střídáte levou nohu s pravou, také Vám to nevadí
Válka, která změnila Rondo aneb Co to je válka?
Ján Litvák: Podľa mňa to už nikto nedokáže sledovať a objektívne hodnotiť
Vigdis Hjorth: Nic jako neutrální pohled neexistuje... Fikce to odhaluje
Den šestý a příběhy lidí z okraje společnosti
Den jednatřicátý: Já jsem psal, abych přežil
Gábor Kálmán: Nesnáším léto, jsem chladný maniak
Dvaadvacátý den: Lehce, zvídavě a intelektuálně
Marian Palla: I Kdybych se nenarodil, stejně mi to nepomůže
Arnošt Goldflam: Baví mě to střídání – psát, režírovat i hrát
Loading...